De garantie van Beach-Look
Van alle geleverde artikelen garanderen we dat ze voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Voor de geleverde artikelen geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij nemen badkleding altijd retour als er sprake is van een fabricagefout. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) voor rekening van Beach-Look.
Uitzondering op garantie zijn:
- Het artikel is beschadigd door opzet, of door nalatigheid;
- Normale slijtage door gebruik;
- Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de wasvoorschriften. Klik hier om de wasvoorschriften te lezen.
Voorwaarden voor retourzendingen:
Natuurlijk mogen artikelen gepast worden. Let er op dat de artikelen niet vies worden. Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij geen bevuilde artikelen terugnemen.
Gebruik tijdens het passen van badkleding de hygiëne strip ter bescherming. Verwijder deze niet. Je kunt ook je eigen slip/boxer eronder aan houden.
Beach-Look neemt retourzendingen alleen in behandeling als artikelen:
- Netjes zijn behandeld;
- In ongebruikte staat zijn;
- In de originele verpakking retour gezonden zijn;
- De aangehechte labels aan het artikel bevestigd zijn en niet zijn losgemaakt/afgeknipt;
- Bij badkleding de hygiëne strip niet is verwijderd;
- Beschadigde en/of gebruikte artikelen worden geweigerd en teruggestuurd;
- Kleding en badkleding mag geen draagsporen, zoals rook- of kooklucht, bevatten.
Wij behouden het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de artikelen verkeerd zijn behandeld.
Heb je een klacht
Ben je ontevreden over een artikel of situatie? Dat vinden we erg vervelend. We proberen altijd naar tevredenheid een oplossing te vinden. Daar mag je op vertrouwen!
Maak je klacht bij ons kenbaar door een mail te sturen naar: klantenservice@beach-look.nl. Of per post Beach-Look, Kalkwijk 4 7782 PX De Krim.
Klachten worden binnen een termijn van 14 dagen beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt ontvang je een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een antwoord mag verwachten.
Komen we er echt samen niet uit? Dan kun je een geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Zij proberen dan onafhankelijk te bemiddelen om zo een oplossing te vinden. Meer informatie vind je op www.webwinkelkeur.nl. Mocht je ondanks de tussenkomst geen oplossing krijgen, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandeld geschillen en doet een bindende uitspraak.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.